Több mint két évnyi fejlesztés után a Fleshlight-ért is felelős szexjátékokat gyártó vállalat olyan termékkel rukkolt elő, ami végre lehetővé teszi a férfiak számára, hogy iPad-jükkel szeretkezzenek.
Forrás: fleshlight-international.eu
A nagyon is létező, egész-biztosan-nem-hoax iPad tok a tabletre húzva a a Fleshlight tartójaként működik, így lehetővé teszi a szexet a készülékkel, anélkül, hogy hozzáérnénk. Ráadásul hihetetlenül alacsony áron, mindössze 24,95 euróért megvásárolható!
De miért is van az emberiségnek szüksége egy ilyen eszközre?
„Az általunk gyűjtött nagy mennyiségű információ azt mutatja, hogy egyre többen néznek felnőtt tartalmakat mobil készülékeken, ezért a Fleshlight LaunchPAD tökéletes eszköz a férfiak számára a világon mindenhol.” mondja a Fleshlight szóvivője, Daniel Pacheco. „Örömmel látjuk, hogy a férfiak szexuális fantáziáik kiélésének lehetőségét látják a termékben, és hogy a férfiak számára készült erotikus trermékek egyre inkább elfogadottabbak, csakúgy, mit a női szexjátékok.”
A vállalat azt feltételezve, hogy az egymástól távol élő ismerősök is szeretnének közelebb kerülni egymás rezgő pocakjához, honlapján elmagyarázza, hogyan is képzelte el az iPad tok használatát:
A Fleshlight LaunchPAD kiváló, ha a point-of-view jellegű videókat szeretnél megtekinteni, távhancúrhoz egy ismerőssel vagy kedvenc filmjeid, videoklipjeid, fotóid élvezetéhez, mindezt Felshlight terméked használata közben. Tökéletesen illeszkedik, és használat közben végig a helyén marad, így hozzáférést biztosít az érintőkőernyőhöz, miközben szabadon hagyja a bekapcsoló- és hangerőgombot.
A cég kedden bemutatott ütős hirdetéséből megtudhatjuk, hogy tervezte a vállalat a termék behatolását az általános fogyasztói piacra: az évforduló alkalmából videocsetelő párocska szerencsés hölgy tagját fehérneművel lepi meg élete párja.
„Próbáld fel” mondja a férfi pajkos mosollyal. „Most azonnal?” kérdezi a nő játékosan. „Igen” kéri elfúló hangon a férj, és már dönti is a iPad-et, hogy a Feshlight-ot csatlakoztathassa, miközben a párja lekezd vetkőzni. És ekkor a reklám pattogó LaunchPAD-ekbe és dubstepbe fullad.
A YouTube közönsége nem győzött csodálkozni. A videó sajnos azóta lekerült a megosztóról, de a termék honlapján az érdeklődők megtekinthetik.
Pacheco szerint a visszhang óriási, a YouTube videót 650 ezren látták, és számos portál is megemlítette a terméket.
Azt még nem tudjuk, hogy a tok használata vajon érvényteleníti-e AppleCare garanciát – erről eddig a vállalat nem nyilatkozott. Az igazi kérdés, hogy ezek után képesek leszünk-e újra megbízni a felújított iPad-ekben?